Τρίτη 28 Απριλίου 2009

Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο Γραφείο για την Ελλάδα

Ανακοίνωση Τύπου από το Γραφείο για την Ελλάδα του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου

Εν όψει των Ευρωεκλογών που θα διεξαχθούν από τις 4 έως τις 7 Ιουνίου στα 27 κράτη-μέλη της Ευρωπαϊκής Ένωσης (7 Ιουνίου στην Ελλάδα), το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο δημιούργησε προφίλ σε διαδικτυακούς κοινωνικούς χώρους όπως το Facebook, το MySpace και το Flickr. Αυτά τα προφίλ, σχεδιασμένα με κατάλληλο περιεχόμενο και χαρακτηριστικά, έχουν ως στόχο την επικοινωνία με νέους κυρίως ψηφοφόρους. Το κεντρικό μήνυμα παραμένει η ημερομηνία των εκλογών και οι επιπτώσεις των αποφάσεων του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου στην καθημερινή ζωή των Ευρωπαίων πολιτών.
Εκτός από την ειδικά διαμορφωμένη ιστοσελίδα για τις Ευρωεκλογές, η οποία ξεκίνησε τον περασμένο Ιανουάριο, το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο έχει τώρα ανοίξει ένα προφίλ στη διαδικτυακή κοινότητα του Facebook (που έχει περισσότερους από 175 εκατομμύρια χρήστες), καθώς επίσης και στην αντίστοιχη πλατφόρμα του MySpace (ιστοχώρος με πάνω από 250 εκατομμύρια χρήστες). Το τρίτο προφίλ αφορά το Flickr, με προβολή φωτογραφιών σχετικά με τις Ευρωεκλογές που ανανεώνεται συχνά με τη δυνατότητα συμμετοχής των χρηστών οι οποίοι μπορούν να στείλουν τα δικά τους μηνύματα στους Ευρωβουλευτές σε όλες τις χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης
.

Οι διαδικτυακοί "κοινωνικοί χώροι" είναι Μέσα με αυξανόμενη επιρροή. Αυτή η "στροφή" στους online κοινωνικούς χώρους ενημέρωσης, όπου οι χρήστες του Διαδικτύου περνούν όλο και περισσότερο από τον χρόνο τους και έχουν εξαιρετικά σημαντική επιρροή τα τελευταία χρόνια, θα επιτρέψει στους νέους ψηφοφόρους να έρθουν σε επαφή με τα ευρωπαϊκά θέματα, να ενδιαφερθούν για το τι κάνει το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο, πώς εργάζονται οι Ευρωβουλευτές και ποιά είναι η σημασία των Ευρωεκλογών. Τα προφίλ χρησιμεύουν επίσης ως πύλη εισόδου στις διάφορες διαδικτυακές πηγές και στις ειδήσεις που διατίθενται στην κεντρική σελίδα του Eυρωπαϊκού Kοινοβουλίου.
Επίσης, προετοιμάζεται και ειδική ιστοσελίδα σχετικά με τις Ευρωεκλογές στο δίκτυο του YouTube για την κοινή χρήση και προώθηση υλικού βίντεο σε σχέση με την προεκλογική εκστρατεία.

Προσεχώς το Μάιο: online καμπάνια διαφημιστικών φωτο-μηνυμάτων και "Μηχανή του Χρόνου".


Επιπλέον, μια διαφημιστική εκστρατεία, με τη χρήση ηλεκτρονικών φωτο-μηνυμάτων σχεδιασμένων με τα χρώματα και τις εικόνες της επικοινωνιακής εκστρατείας, παράλληλα με τη χρήση "λέξης-κλειδί" στις μηχανές αναζήτησης, θα λειτουργήσει το Μάιο του 2009 σε ιστοσελίδες και δίκτυα σε όλη την Ευρώπη. Η εκστρατεία θα διεξαχθεί επίσης στο πλαίσιο του MySpace για τη σύνδεση με το προφίλ του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου.


Τις επόμενες εβδομάδες θα προσφέρονται στην ιστοσελίδα των Ευρωεκλογών 2009 νέες διαδραστικές λειτουργίες. Με αφορμή τα 30 χρόνια εκλογών του ΕΚ με άμεση καθολική ψηφοφορία, θα προστεθεί στην ιστοσελίδα η αποκαλούμενη "Μηχανή του Χρόνου". Πρόκειται για ένα πολυμέσο που θα επιτρέπει στους επισκέπτες της ιστοσελίδας να "ταξιδεύουν" μεταξύ των νομοθετικών περιόδων από το 1979 ως σήμερα. Κάνοντας "κλικ" σε διάφορα σημεία, οι χρήστες θα μπορούν να δουν πώς η νομοθεσία της ΕΕ έχει επηρεάσει τη ζωή μας σε διάφορους καίριους τομείς.

Τις ημέρες των εκλογών, από τις 4 έως τις 7 Ιουνίου, η διαδικασία θα καλύπτεται πλήρως από την ιστοσελίδα του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου, με ειδικό ιστοχώρο για τη Βραδιά των Εκλογών (7 Ιουνίου), που θα παρουσιάζει σε πραγματικό χρόνο, όλα τα διαθέσιμα αποτελέσματα από τα 27 κράτη-μέλη.

Δεδομένου ότι οι ειδικά διαμορφωμένες ιστοσελίδες για τις Ευρωεκλογές του Ιουνίου 2009 λειτουργούν ήδη, η ιστοσελίδα του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου γνώρισε ραγδαία αύξηση των επισκεπτών, γεγονός που δηλώνει το αυξανόμενο ενδιαφέρον των πολιτών για τις Ευρωεκλογές. Από τον Ιανουάριο έως τον Απρίλιο του 2009, το ποσοστό των "καινούριων" επισκεπτών στην ιστοσελίδα των Ευρωεκλογών 2009 αντιστοιχούσε στο 74% του συνόλου των επισκέψεων.

ΑΝΤΩΝΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΛΕΩΝΙΔΑΣ

Template by - Abdul Munir | Daya Earth Blogger Template